Το Γραφείο Επικοινωνίας Πολιτών λειτουργεί στο νοσοκομείο ΜΕΤΑΞΑ απ’ το 1998 και ασχολείται, κυρίως, με την “διαχείριση” των παραπόνων των πολιτών, την προστασία των δικαιωμάτων τους και την έκδοση ενημερωτικών εντύπων για τους “χρήστες” των υπηρεσιών, με στόχο την διευκόλυνση της πρόσβασης τους και της καλύτερης κατεύθυνση τους στο χώρο του νοσοκομείου.
Διενεργείται συστηματικά μέτρηση ικανοποίησης πολιτών, με σκοπό την καταγραφή των εντυπώσεων του κοινού για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στους τομείς που εξετάζονται, με τη διακίνηση προκαθορισμένων ερωτηματολογίων, με συγκεκριμένες μεθόδους συλλογής των στοιχείων, τη δημιουργία βάσης δεδομένων και την επεξεργασία συγκριτικών και διαχρονικών μεγεθών, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη βελτίωση των “προβληματικών” υπηρεσιών.
Τα παράπονα των πολιτών κωδικοποιούνται και κοινοποιούνται στη διοίκηση του νοσοκομείου μαζί με προτάσεις για την βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών ενώ σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα της στατιστικής ανάλυσης των απαντημένων ερωτηματολογίων, υπάρχει υψηλό ποσοστό θετικών εντυπώσεων για την ποιότητα των υπηρεσιών του Νοσοκομείου.